Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Реклама как явление современного социокультурного пространства

Tytuł:
Реклама как явление современного социокультурного пространства
Advertising as a phenomenon of contemporary social and cultural space
Autorzy:
Пидшморга, Ю.В.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/501401.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
advertising
market producers
system of mass communication
mass consciousness
consumer
mass society
Źródło:
Społeczeństwo i Edukacja. Międzynarodowe Studia Humanistyczne; 2012, 2(10); 265-271
1898-0171
Język:
rosyjski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article is devoted to the consideration of advertising as a phenomenon of contemporary social and cultural space. It is determined by the historical background and factors contributing to the development of advertising as a mass phenomenon of modern times. Substantiated nature of culturological concept of advertising is paid attention to, too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies