Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of phrasing of selected questions on the results of the business tendency surveys conducted by the Central Statistical Office of Poland

Tytuł:
The impact of phrasing of selected questions on the results of the business tendency surveys conducted by the Central Statistical Office of Poland
Autorzy:
Gaca, Olga
Sękowska, Hanna
Święcka, Magdalena
Walkowska, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/500168.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
business tendency surveys
wording of survey questions
Źródło:
Prace i Materiały Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH; 2015, 97: Economic cycles and uncertainty; 45-66
0866-9503
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Precise wording of qualitative questions poses substantial problem because frequently even small lack of accuracy or inappropriate word used in a question may bias surveys’ results. We analyze an impact of the wording on results of the qualitative business tendency surveys conducted by CSO of Poland. The relationship between the way survey questions are formulated and obtained replies is pointed out, e.g. the influence of adding explanatory notes and taking into account a kind of activity respondents perform.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies