Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Projekt „Nie przegraj” jako przykład zintegrowanych działań profilaktyczno-pomocowych w sytuacjach wykorzystania seksualnego i przemocy wobec dzieci

Tytuł:
Projekt „Nie przegraj” jako przykład zintegrowanych działań profilaktyczno-pomocowych w sytuacjach wykorzystania seksualnego i przemocy wobec dzieci
„Don’t lose” project as an example of intergrated prevention of child sexual abuse and violence against children
Autorzy:
Kicińska, Lucyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/499322.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Tematy:
wykorzystanie seksualne
seksting
dzieci
internet
cyberprzemoc
profilaktyka
telefon zaufania
sexual exploitation
sexting
children
cyberbullying
prevention
helpline
Źródło:
Dziecko krzywdzone. Teoria, badania, praktyka; 2015, 14, 2; 150-161
1644-6526
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule podsumowano projekt „Nie przegraj” realizowany przez Fundację Dzieci Niczyje w partnerstwie z węgierską organizacją Kek Vonal, Komendą Główną Policji oraz Mazowieckim Kuratorium Oświaty. Przybliżono motywacje dzieci do podejmowania zachowań ryzykownych i niebezpiecznych kontaktów online, które prowadziły do doświadczenia przemocy i wykorzystania, a także przedstawiono ich negatywne konsekwencje zgłaszane przez młode osoby.

This article is an abstract of the „Don’t lose” project conducted by Nobody’s Children Foundation in collaboration with a partner organization in Hungary – Kek Vonal, Warsaw Metropolitan Police and the Education Office in Warsaw. The article offers insights into the motivations of children for making risky online contacts that lead to the experience of violence and abuse, and lists their negative consequences as described by young people.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies