Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wypalenie zawodowe nauczyciela – w perspektywie odpowiedzialności i troski o człowieka

Tytuł:
Wypalenie zawodowe nauczyciela – w perspektywie odpowiedzialności i troski o człowieka
Teacher burnout from the perspective of responsibility and care for human beings
Autorzy:
Adamczyk, Dariusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/496228.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe Franciszka Salezego
Tematy:
Burnout
Responsibility
Teaching profession
Źródło:
Seminare. Poszukiwania naukowe; 2013, 34; 241-251
1232-8766
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article concerns the contemporary issue of teacher burnout, which is associated with high expectations, responsibility, and care for human beings. The process of professional burnout has several stages, but it is not irreversible. The article indicates elements of prevention whose goal is to effectively counteract the destructive effects of burnout. Attention is drawn to risk awareness and early recognition of symptoms in the context of one’s passion for work and for students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies