The article presents the influence of feedback and recommendations provided by the customers on the customer purchase behaviour along with the benefits resulting from the use of the customer feedback potential in the process of company value creation. On the basis of survey conducted on the beer market in Poland, it was demonstrated that the customer feedback and recommendations have a significant influence on the purchase behaviour and allow the cost reduction of customer communication. In the analysis of the results the statistical methods were used, including focus analysis, ANOVA test and factor analysis.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00