Problematyka jakości w obliczu nowoczesnych koncepcji i technik kształcenia The problematic issues of quality in the face of modern concepts and techniques of educating
The subject of this article is the problematic issue of assurance of education quality in the area of humanistic studies, especially towards philology, in which the students, apart from the knowledge in the filed of science, should achieve language skills to level C1. For many years now, distance training techniques are becoming popular, for example using the Moodle platform. The authors make an analysis of the possibilities of applying the above mentioned technique of education in development of students’ language skills and they also review their experiments of many years, to do with the effectiveness of this technique. From the presented analysis it appears unambiguously, that the proposed form of work in a small way fulfills the objectives, and in no way can it replace the traditional forms of work in foreign language lessons, upgraded and supplemented with new technologies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00