Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A Study of Implementing and Evaluating an Interactive Video on Demand

Tytuł:
A Study of Implementing and Evaluating an Interactive Video on Demand
Autorzy:
Chen, Yuh-Tyng
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/48521453.pdf
Data publikacji:
2012-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
video-supported e-learning
interactive video on demand
couchpotato-attitude
ADDIE
Źródło:
The New Educational Review; 2012, 28; 115-125
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The use of video-supported technology to facilitate learning is the latest trend in e-learning. But videos often cause superficial learning and thereby restrict sustainability of learning outcomes and even no transfer that is the well known ‘couch-potato-attitude’. The aim of this study is to implement and evaluate an Interactive Video on Demand – IVOD followed by the ADDIE model. Through empirical study the results show that IVOD can effectively impress and motivate participants and enhance their learning performance. According to these findings, some recommendations for further studies were offered in this study.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies