The use of video-supported technology to facilitate learning is the latest trend in e-learning. But videos often cause superficial learning and thereby restrict sustainability of learning outcomes and even no transfer that is the well known ‘couch-potato-attitude’. The aim of this study is to implement and evaluate an Interactive Video on Demand – IVOD followed by the ADDIE model. Through empirical study the results show that IVOD can effectively impress and motivate participants and enhance their learning performance. According to these findings, some recommendations for further studies were offered in this study.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00