Artykuł przedstawia, w jaki sposób lokalne stacje radiowe mówią o sobie w serwisie informacyjnym: jakie miejsce zajmują elementy autoprezentacyjne w strukturze globalnej serwisu oraz pojedynczej wiadomości; jakiego typu środki językowe są wykorzystywane; jakie role, funkcje i cechy rozgłośnie usiłują sobie w ten sposób przypisać. Zbadano ponad 100 serwisów informacyjnych nadanych przez piętnaście rozgłośni w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.
The article describes how the radio station presents itself in the news service and elaborates on the position of self-presentation in the global structure of the news service and in single news programme. The purpose of the article is to discuss the roles, function and qualities of the radio stations as well as the language that is being used. The paper is based on fi ndings from more than 100 news services broadcast by 15 radio stations located in Warsaw, Cracow and Poznan.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00