Celem artykułu jest analiza mikroblogowego serwisu Twitter pod kątem pragmatyki jego stosowania w komunikowaniu politycznym. W ostatnich latach stał się on bowiem jednym z najpopularniejszych mediów na świecie, obok Facebooka, YouTube i Google. Dzięki jego wykorzystaniu aktorzy polityczni mają szansę na ominięcie medialnego gatekeepingu i dotarcie z ważnymi informacjami bezpośrednio do odbiorców (followersów).
The goal of this article is to analyze microblog service Twitter, from the perspective of its signifi cance in the political communication. In the recent years it has become one of the most popular media services in the world, next to Facebook, Youtube and Google. Thanks to its popularity, politicans have a chance to avoid traditional media gatekeeping and to directly reach followers with the most important information.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00