W artykule zostały omówione funkcje figur retorycznych używanych w tematach e-maili marketingowych. Zanalizowano takie figury retoryczne, jak anaphorá, epiphorá, diaphorá, polýptōtos, parḗ chēsis, parallēlismós, homoióptoton, homoióteleuton,antytethón. Badany materiał dowodzi, że figury retoryczne stosowane w tytułach e-maili marketingowych mają przede wszystkim przyciągać uwagę odbiorcy, ale nie jest to ich jedyne zadanie.
The article is focused on figures of speech in the subjects of e-mail marketing. By analyzing the following figures asanaphorá, epiphorá, diaphorá, polýptōtos, parḗ chēsis, parallēlismós, homoióptoton, homoióteleuton, antytethón, the author concludes that the main function of rhetorical figures is to attract the attention of the recipient. The paper further argues that attracting the users’ attention is not the only task.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00