Tytuł pozycji:
Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego
- Tytuł:
-
Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego
The role of library associations in popularizing library marketing
- Autorzy:
-
Żołędowska-Król, Beata
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/483005.pdf
- Data publikacji:
-
2014-07-23
- Wydawca:
-
Uniwersytet Gdański. Instytut Filologii Polskiej
- Źródło:
-
Zarządzanie Biblioteką; 2014, 6, 1; 43-50
2081-1004
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes the activities of selected library associations in library marketing promotion. This includes the presentation of International Federation of Library Associations, American Library Association and Chartered Institute of Library and Information Professionals. A particular attention is devoted to competitions whose purpose is to reward these libraries which have implemented creative, results-oriented marketing projects or campaigns.
W artykule przedstawiono działania wybranych organizacji bibliotekarskich na rzecz marketingu bibliotecznego. W tym celu zaprezentowano International Federation of Library Associations, American Library Association i Chartered Institute of Library and Information Professionals. Szczególną uwagę poświęcono konkursom, których celem jest nagradzanie bibliotek realizujących ciekawe kampanie marketingowe.