Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Od czasopism do Web 3.0. Polskie media misyjne po Vaticanum Secundum. Część druga: Nowe media misyjne w Polsce – geneza, treść, perspektywy

Tytuł:
Od czasopism do Web 3.0. Polskie media misyjne po Vaticanum Secundum. Część druga: Nowe media misyjne w Polsce – geneza, treść, perspektywy
From Magazines to Web 3.0. Polish Missionary Media after the Vaticanum Secundum. Part Two: New Missionary Media in Poland – Genesis, Content, Perspectives
Autorzy:
Wrzos, Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/480532.pdf
Data publikacji:
2019-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Księży Werbistów Verbinum
Tematy:
misje
nauczanie Kościoła
nowe media
Vaticanum Secundum
missions
Church teaching
new media
Źródło:
Nurt SVD; 2019, 1; 299-310
1233-9717
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W analizach prowadzonych w pierwszej części opracowania ukazano rozwój technologiczny środków społecznego przekazu, które od samego początku budziły zainteresowanie Kościoła. Analizie poddano czasopisma misyjne wydawane po Vaticanum Secundum, a także wskazano na ich aktualny kryzys. Warto podkreślić, że autor przedstawił prawdopodobne przyczyny tego zjawiska. Treścią niniejszego opracowania jest tematyka nowych mediów misyjnych w Polsce, ich powstanie, rozwój oraz perspektywy. Autor zaprezentował nowe media w perspektywie Web 1.0, 2.0 i 3.0, analizując portal, strony oraz aplikacje webowe. Ponadto przedstawił możliwości ich wykorzystania w informacji, formacji oraz animacji misyjnej.

Investigations carried out in the first part of the study showed the technological development of the means of social communication, which aroused the Church’s interest from the very beginning. Missionary magazines issued after the Vaticanum Secundum were analyzed and their current crisis was pointed out. It is worth noting that the author presented the probable causes of this phenomenon. The content of this study refers to the issue of new missionary media in Poland, their origin, development and perspectives. The author presented new media in the Web 1.0, 2.0 and 3.0 perspective, scrutinizing the portal, websites and web applications. In addition, he presented some possibilities of their use in information, formation and mission animation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies