Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

INNOWACYJNE METODY PRACY DYDAKTYCZNEJ W RAMACH TESTOWANEGO AKADEMICKIEGO MODELU KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO AWŚ 50+

Tytuł:
INNOWACYJNE METODY PRACY DYDAKTYCZNEJ W RAMACH TESTOWANEGO AKADEMICKIEGO MODELU KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO AWŚ 50+
INNOVATIVE TEACHING METHODS IN THE FRAMEWORK OF THE TESTED MODEL OF LIFELONG ACADEMIC LEARNING AWŚ 50+.
Autorzy:
Parol, Robert
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/479401.pdf
Data publikacji:
2014-12-05
Wydawca:
Uniwersytet Zielonogórski. Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Nauk o Pracy. Polskie Towarzystwo Profesjologiczne.
Tematy:
praca dydaktyczna
metody innowacyjne
kształcenie 50+
teaching
innovative methods
education 50+
Źródło:
Problemy Profesjologii; 2014, 2; 55-63
1895-197X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Prezentowana publikacja dotyczy nowego modelu kształcenia ustawicznego przeznaczonego dla osób pomiędzy 50 a 64 rokiem życia. Szczególnie mocno akcentowane jest znaczenie doboru metod pracy dydaktycznej do przyjętych efektów kształcenia. W tekście dokonano opisu przyjętych metod pracy z dorosłymi, które w znacz-nym stopniu opierają się na aktywizacji słuchaczy poprzez: włączanie osób uczących się do procesu nauczania dzięki odwróceniu ról (nauczający słuchacz); stosowanie gier edukacyjnych; wykorzystanie platformy moodle oraz dedykowanej platformy e-learningowej w procesie nauczania języka angielskiego.

The following publication relates to a new model of continuing education for persons between 50 and 64 years old. Especially strongly emphasized the importance of the choice of teaching methods to adopt learning out-comes. The text has been made notes on methods of working with adults, which are largely based on the activa-tion of listeners through: Enabling learners in the learning process with reversed roles (student teaching); the use of educational games; the use of Moodle platform and a dedicated e-learning platform in the process of teaching English.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies