Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

INNOWACYJNOŚĆ KSZTAŁCENIA Z WYKORZYSTANIEM SYMULACJI INTERAKTYWNYCH W ASPEKCIE PRZYGOTOWANIA CZŁOWIEKA DO FUNKCJONOWANIA W OBECNEJ RZECZYWISTOŚCI

Tytuł:
INNOWACYJNOŚĆ KSZTAŁCENIA Z WYKORZYSTANIEM SYMULACJI INTERAKTYWNYCH W ASPEKCIE PRZYGOTOWANIA CZŁOWIEKA DO FUNKCJONOWANIA W OBECNEJ RZECZYWISTOŚCI
INNOVATION OF EDUCATION USING INTERACTIVE SIMULATIONS IN TERMS OF PREPARING A MAN TO FUNCTION IN THE PRESENT REALITY
Autorzy:
Prauzner, Tomasz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/479371.pdf
Data publikacji:
2017-06-01
Wydawca:
Uniwersytet Zielonogórski. Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa i Nauk o Pracy. Polskie Towarzystwo Profesjologiczne.
Tematy:
symulacja komputerowa
dydaktyka
technologia kształcenia
computer simulation
teaching
technology education
Źródło:
Problemy Profesjologii; 2017, 1; 145-156
1895-197X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy przeanalizowano aktualną literaturę pedagogiczną oraz przedstawiono wyniki badań pedagogicznych dotyczące określenia efektywności kształcenia pod wpływem zastosowanych deterministycznych symulacji komputerowych podczas procesu dydaktycznego.

The paper have been presented the study of analyzes the current pedagogical literature and the results of educational research, on the determination of the effectiveness of teaching under the influence of applied deterministic simulations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies