Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Introduction

Tytuł:
Introduction
Autorzy:
Surma, Barbara
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/479052.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Tematy:
STEM
STEAM
Źródło:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce; 2019, 14, 4(54); 56
1896-2327
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of this issue of “Elementary Education in Theory and Practice” focuses on popularising the results of Polish and foreign research and programmes that develop children’s scientific competences. The authors of the articles explain what STEM/STEAM education is, and what its objective and effects are. They combine theory and practice in an effective manner, which is why the reader can get to know and evaluate its assumptions, as well as practical solutions. In the countries of the European Union, good practices that develop children’s scientific skills are promoted because the society can grow economically and culturally only if it is based on knowledge.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies