PSYCHOLOGICZNA WARTOŚĆ KRAJOBRAZU W INDYWIDUALNYM DOŚWIADCZENIU TURYSTÓW THE PSYCHOLOGICAL VALUE OF THE LANDSCAPE IN THE INDIVIDUAL EXPERIENCE OF TURISTS
Artykuł ujmuje krajobraz jako element produktu turystycznego, akcentuje jego wpływ na wybór
docelowego miejsca podróżowania. Przede wszystkim zaś stanowi próbę uzasadnienia tego, że
obszar turystyczny (będący wartością przyrodniczą i kulturową) ma duże znaczenie dla tworzenia
biopsychicznej oraz społecznej egzystencji człowieka.
The article presents the landscape as an element of tourist product; it accentuates the relationship
with the choice of destination travel. First of all, constitutes an attempt of substantiation,
that tourist area (which is the cultural and natural value) is of great importance for the creation
of bio-psychic and social existence of human being.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00