Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PSYCHOLOGICZNA WARTOŚĆ KRAJOBRAZU W INDYWIDUALNYM DOŚWIADCZENIU TURYSTÓW

Tytuł:
PSYCHOLOGICZNA WARTOŚĆ KRAJOBRAZU W INDYWIDUALNYM DOŚWIADCZENIU TURYSTÓW
THE PSYCHOLOGICAL VALUE OF THE LANDSCAPE IN THE INDIVIDUAL EXPERIENCE OF TURISTS
Autorzy:
Karczewski, Edward
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/475845.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych. Wydawnictwo WSTiJO
Tematy:
krajobraz turystyczny
wartość
produkt
znaczenie
tourist landscape
value
product
significance
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Turystyka i Rekreacja; 2014, 1(13); 69-81
1899-7228
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł ujmuje krajobraz jako element produktu turystycznego, akcentuje jego wpływ na wybór docelowego miejsca podróżowania. Przede wszystkim zaś stanowi próbę uzasadnienia tego, że obszar turystyczny (będący wartością przyrodniczą i kulturową) ma duże znaczenie dla tworzenia biopsychicznej oraz społecznej egzystencji człowieka.

The article presents the landscape as an element of tourist product; it accentuates the relationship with the choice of destination travel. First of all, constitutes an attempt of substantiation, that tourist area (which is the cultural and natural value) is of great importance for the creation of bio-psychic and social existence of human being.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies