Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie RPO w procesie kreowania markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim

Tytuł:
Znaczenie RPO w procesie kreowania markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim
The importance of Regional Operational Programmes in the process of creating branded tourism products in the West Pomeranian Voivodeship
Autorzy:
Meyer, Beata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/475813.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych. Wydawnictwo WSTiJO
Tematy:
turystyka
tourism
produkty markowe
fundusze europejskie
województwo zachodniopomorskie
branded products
European funds
West Pomeranian Voivodeship
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Turystyka i Rekreacja; 2013, 2(12); 65-74
1899-7228
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Stale zwiększająca się liczba osób uczestniczących w wyjazdach turystycznych sprawia, że wiele regionów stara się wykorzystać swój potencjał dla rozwoju atrakcji przyciągających turystów. W konkurencji pomiędzy regionami coraz większe znaczenie ma wykorzystanie instrumentów marketingu terytorialnego. Jednym z nich jest kreowanie markowych produktów turystycznych, których finansowanie często przekracza możliwości regionów. Szansą staje więc skuteczne zagospodarowanie środków UE. Celem opracowania jest analiza wsparcia finansowego dla markowych produktów turystycznych z funduszy europejskich (RPO) w województwie zachodniopomorskim w latach 2007–2013.

The constantly increasing number of participants of touring holidays causes many regions to strive to use their potential to develop attractions which would bring in tourists. Of growing importance in the competition between regions is the use of the territorial marketing instruments. One of them is creation of branded tourism products, but it usually exceeds the regions’ financial 74 Beata Meyer capability. Therefore, efficient usage of EU’s resources becomes a big chance for them. The goal of this study is to analyze financial support for branded tourism products from the European Funds (ROP) in the West Pomeranian Voivodeship in the 2007–2013 period.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies