MARKETING INTERNETOWY W POLSKICH ORGANIZACJACH TURYSTYCZNYCH – MOTYWACJE, OGRANICZENIA I CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH W SIECI
MARKETING INTERNETOWY W POLSKICH ORGANIZACJACH TURYSTYCZNYCH – MOTYWACJE, OGRANICZENIA I CZYNNIKI SPRZYJAJĄCE PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH W SIECI ONLINE MARKETING IN POLISH TOURISM ORGANIZATIONS – MOTIVATIONS, BARRIERS AND FACILITATORS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES IN THE WEB
Głównym celem niniejszego opracowania było prześledzenie podstawowych motywacji oraz
czynników sprzyjających podejmowaniu działań związanych z marketingiem internetowym przez
regionalne i lokalne organizacje turystyczne w Polsce oraz stojących im na przeszkodzie ograniczeń.
Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, że organizacje te są świadome potencjału
i dużych możliwości wykorzystania ICT w promocji regionów turystycznych, jednakże pełniejsze
zastosowanie tychże technologii często ograniczane jest przez brak wystarczających środków
finansowych, wykwalifikowanej kadry oraz czasu do nauki.
The main aim of this study was to investigate the fundamental motivations, barriers and facilitators
of activities related to web marketing in Polish regional and local tourism organizations. Results
of this study indicate that these organizations are aware of the potential and great opportunities
offered by the use of ICT in the promotion of tourism regions, but fuller use of these technologies
is often limited by a lack of sufficient financial resources, skilled personnel and time to learn.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00