Innovations in how a postgraduate course in knowledge management is delivered have generated better learning outcomes and made the course more engaging for learners. Course participant feedback has shown that collaborative active learning is preferred and provides them with richer insights into how knowledge is created and applied to generate innovation and value. The course applies an andragogy approach in which students collaborate in weekly dialogue of their experiences of the content, rather than learn the content itself. The approach combines systems thinking, learning praxis, and active learning to explore the interdependencies between topics and how they impact outcomes in real world situations. This has stimulated students to apply these ideas in their own workplaces.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00