Innovation capital regarded as an element of intellectual capital reflects the ability of an organization to create and commercialize the new knowledge (innovations). The aim of this study is twofold. Firstly, an attempt is made to give a concise review of innovation capital concept and its measures in selected intellectual capital – IC –models. Secondly, this paper sets out to extend the current models and introduce a new valuation method of innovation capital. Moreover, the paper provides empirical evidence about the use of the proposed method.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00