Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Virtual Knowledge Sharing in Crowdsourcing: Measurement Dilemmas

Tytuł:
Virtual Knowledge Sharing in Crowdsourcing: Measurement Dilemmas
Autorzy:
Lenart-Gansiniec, Regina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/474986.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Fundacja Upowszechniająca Wiedzę i Naukę Cognitione
Tematy:
virtual knowledge sharing
virtual community
measurement
Źródło:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation; 2017, 13, 3; 95-124
2299-7075
2299-7326
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
One relatively new area of contemporary science research on management is crowdsourcing and virtual knowledge sharing occurring within it. It is defined as the dissemination of knowledge by a virtual community, informing others, making it public, expecting that others will comment on this knowledge, expand and complete it. Such a sharing of knowledge is particularly important for co-creating, participating, or acquiring innovative ideas by an organization. However, despite its positive impact on the organization, it has not been the subject of comprehensive research so far. This article presents the existing output in the scope of the ways of measuring community knowledge sharing within crowdsourcing. In this elaboration, explanations as to why it is worth studying virtual knowledge sharing may be found.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies