This paper focuses on the collaboration practices between spin-offs and their customers and suppliers. With empirical material from seven cases of incumbentbacked spin-offs, we find that suppliers are highly involved in the development of the innovation that spin-offs are based upon and specifically, the practices of understanding customers, identifying a market gap and collaborating with suppliers. We contribute to the spin-off literature by revealing which activities are at play for successful spin-offs, and we contribute to practice theory by empirically uncovering the general understandings in the perpetuation of an organization and the nets between the spin-offs and their suppliers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00