Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Das strategische Textdesign im Diskurs als Konstruktionsprinzip der Werbekampagnen

Tytuł:
Das strategische Textdesign im Diskurs als Konstruktionsprinzip der Werbekampagnen
Autorzy:
Opiłowski, Roman
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/473999.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
tekst multimodalny, relacja tekst-obraz, dyskurs
Źródło:
tekst i dyskurs - text und diskurs; 2009, 2; 107-121
1899-0983
Język:
niemiecki
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W kampaniach reklamowych zjawisko dyskursu ukazuje się w różny sposób. Jednym z naj-ważniejszych działań dyskursywnych w długotrwałych kampaniach jest stałe użycie środków wizualnych i semantyczno-argumentacyjnych. Tak oto powstaje formalny, konstytuowany przez elementy multigraficzne, design tekstu, któremu towarzyszy równorzędnie design treści, wynikający z realizowanej dyskursywnie strategii reklamowej. Liczne przykłady tekstów re-klamowych demonstrują, jak obydwa aspekty designu warunkują się i uzupełniają. Tak po-wstaje między poszczególnymi tekstami reklamowymi wydajna baza referencyjna, która otwiera przed odbiorcą asocjacyjne, estetyczne i semantyczne przestrzenie interpretacyjne i tworzy skuteczną perswazję reklamową.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies