Artykuł omawia typowe słowa-klucze stosowane przez czołowych producentów środków antykoncepcyjnych na ich stronach internetowych. Celem jest pokazanie ich znaczenia i roli w dyskursie o antykoncepcji. Głównymi słowami-kluczami są piękno, bezpieczeństwo, naturalność, odpowiedzialność. Zaprezentowany jest także dynamiczny model słów-kluczy. Wynikiem analizy jest charakterystyka współczesnego dyskursywnego obrazu antykoncepcji, kobiety, seksualności, który jest budowany przez koncerny na ich stronach internetowych przy użyciu wyodrębnionych słów-kluczy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00