Autor przedstawia najważniejsze założenia teorii pedagogicznej Zygmunta Mysłakowskiego.
Omawia idee procesu wychowania. Charakteryzuje proces przystosowania.
Skupia się na pojęciach kształcenia i nauczania. Zwraca uwagę na rolę doświadczenia
w procesie kształcenia. Opisuje pojęcie i cechy rozmowy oraz istotę talentu pedagogicznego.
Na zakończenie ukazuje istotę działania zespołowego
The author of this paper outlines the key assumptions of the pedagogic theory presented
by Zygmunt Mysłakowski and discusses the ideas related to upbringing. He stresses
the importance of experience in the process of education and describes the notion
and characteristics of the art of conversation as well as pointing out to the nature
of a teaching talent. Finally, the author stresses the importance of team work.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00