Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie relacji z klientami w sektorze przemysłów kreatywnych

Tytuł:
Kształtowanie relacji z klientami w sektorze przemysłów kreatywnych
Forming customer relationships within the creative industries sector
Autorzy:
Kotylak, Sławomir
Michałowska, Mariola
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/471830.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uczelnia Jana Wyżykowskiego
Tematy:
przemysły kreatywne
przemysł kultury
relacje z klientami
relacje sektorowe
creative industries
cultural industries
customer relations
sectoral relationships
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uczelni Jana Wyżykowskiego. Studia z Nauk Społecznych; 2016, 9; rb.ujw.pl/social
2543-6732
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to determine (through separation) the shapes and types of customer relationships occurring in the creative industries sector among companies operating in it in terms of B2B (business-to-business) and B2C business-to-consumer). The research approaches featured in this paper are: a functional approach, methods of functional analysis, comparative analysis, expert approach, benchmarking. These approaches are based to a greater extent on the research literature and, to a lesser extent, on diagnostic testing (assessment of the facts), then binding them with modelling- -patterns. The latter are the basis for the preparation of solutions that may serve as useful practical implications in the creation of the development strategy for creative industry and sectoral partnership, both in exogenous and endogenous terms.

Celem artykułu jest określenie (poprzez wyodrębnienie) kształtów i rodzajów relacji z klientami występujących w obszarze sektora przemysłów kreatywnych wśród podmiotów w nim działających w ujęciu B2B (business-to-business) i B2C (business-to-- consumer). Wyróżnione w prezentowanym opracowaniu podejścia badawcze to: podejście funkcjonalne, metodyka analizy funkcjonalnej, analiza porównawcza, podejście eksperckie, benchmarking. Podejścia te w większym stopniu opierają się na badaniach literaturowych, a w mniejszym stopniu na badaniach diagnostycznych (ocenie stanu faktycznego), wiążąc je następnie z tworzeniem modeli-wzorców. Te ostatnie są podstawą przygotowania rozwiązań użytkowych mogących posłużyć jako implikacje praktyczne w procesie kreacji strategii rozwoju zarówno podmiotów przemysłu kreatywnego, jak i partnerstwa sektorowego – w ujęciu egzo-, jak i endogenicznym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies