The article presents the results of empirical research on the use of audiovisual advertising
by Polish political parties in election campaigns (both on television and distributed on the Internet).
The goal is to show the current trends and most often used means of persuasion during the condensed
construction, political information-persuasion message, which is the election advertisement. The commercials
were analysed of political parties distributed in the period of the parliamentary election campaign
in 2011. The results of the analysis were compared with the results of previous research in this
matter, which exhibited certain tendencies in the communication strategies of the Polish political parties.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00