Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

An ideology of disconnection: For a critical political marketing

Tytuł:
An ideology of disconnection: For a critical political marketing
Autorzy:
Savigny, Heather
Wring, Dominic
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/471135.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Tematy:
political marketing
ideology
neoliberalism
disconnection
Źródło:
Central European Journal of Communication; 2009, 2, 2(3); 251-265
1899-5101
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The processes of contemporary politics are increasingly informed by ideas and principles that derive from conventional marketing. This, we suggest, is intimately connected to the neoliberal ascendancy which characterises the global political environment. In this article we seek to historicise the structural and ideological embedding of economic ideas within the political realm. We argue that marketing both informs and is a product of these changes and that there are important consequences, notably the further detaching of an already disaffected public from the electoral process. Conse- quently we conclude that the “marketisation” of politics has come to represent an “ideology of discon- nection.”

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies