Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Russian TV market: Between state supervision, commercial logic and simulacrum of public service

Tytuł:
Russian TV market: Between state supervision, commercial logic and simulacrum of public service
Autorzy:
Kiriya, Ilya
Degtereva, Elena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/471037.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Tematy:
state television
broadcasting, power
state and social control
state ownership
state regulation
homogenization of TV content
Źródło:
Central European Journal of Communication; 2010, 3, 1(4); 37-51
1899-5101
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The state plays supervising rather than regulative role on the Russian TV market, being an acting force per se on this market. The state takes care of the ideological and moral health of citizens as a missionary. In this respect the Russian State TV cannot be classified as public TV – as the social order could not be formed by society. Instead the order is dropped down from power structures, imposing state ideas of social development and providing reproduction of power elite.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies