This article aims at exploring the ways in which Estonian Public Broadcasting (ERR)
tackles one specific media service sphere; how television programmes for Russian language minorities
are created in a small country. For that task development of the whole Estonian media landscape must
be overviewed. By referring to McQuail’s (2010) theoretical framework of media institutions’ influencers,
this article investigates how media policy, economic conditions and technology have influenced
these processes. The article gives an insight into the development of Russian language media in such
a small media market as Estonia.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00