Th e present study is part of a complex research project dealing with the suitability of media language to spread religious messages. It deals with the nature of the communication chan- nel of the mass-media. It is based on the qualitative research carried out especially by means of the methods of focus groups and Delphi Techniques. Starting with the key issue of the function of journalism, the study gradually investigates the attributes of the media communication channels according to their approach towards religious topics. Based on this criterion, the research divides media into two groups: secular and religious media. Th e study carefully investigates their internal motivation, commerciality, democratic nature and publicity, agenda setting and capacity to change people.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00