Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Setting students’ professional agenda in the classroom

Tytuł:
Setting students’ professional agenda in the classroom
Autorzy:
Rodríguez, Raquel
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/470953.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Tematy:
communication
agenda-setting
university
education and lecturer
Źródło:
Central European Journal of Communication; 2010, 3, 2(5); 299-311
1899-5101
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the study was to gauge the flow of information from university lecturers to students. The fundamental hypothetical basis used for the study was that of agenda-setting theory – the idea that the mass media have a strong influence on the public agenda. The role of the university lecturer as a source of information and the influence of that information upon students and their agenda was the object of the study. The empirical study featured a panel of 248 Spanish university students and the results highlight the importance of the role of the university lecturer in channelling information to students even though findings demonstrate that the issues which are important for students (their agenda) may be less relevant for lecturers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies