Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations, marketing, reklama, lobbing, sponsoring, propaganda i agitacja – podobieństwa i różnice

Tytuł:
Public relations, marketing, reklama, lobbing, sponsoring, propaganda i agitacja – podobieństwa i różnice
Public Relations, Marketing, Advertising, Lobbying, Sponsorship, Propaganda and Campaigning – Similarities and Differences
Autorzy:
Banajski, Ryszard
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/469120.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Instytut Filozofii i Socjologii PAN
Tematy:
social communication
public relations
marketing
advertising
lobbying
sponsorship
propaganda
publicity
public affairs
corporate identity
Źródło:
Prakseologia; 2008, 148; 9-25
0079-4872
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article attempts to determine similarities and differences between various forms of social communication with special attention given to public relations. The author refers to the concepts of such handbook writers as: K. Wojcik, S. Black, and W. Furman, who tried to identify characteristic features of public relations, marketing, advertising, and publicity (campaigning). Various forms of social communication are discussed in praxiological and ethical context. From this perspective, public relations play the crucial role nowadays, however technological revolutions and tough (fierce) competition on the free market may cause far reaching unification of methods and techniques of social communication.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies