Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Plotka w korporacyjnej komunikacji kryzysowej

Tytuł:
Plotka w korporacyjnej komunikacji kryzysowej
Gossip in Corporate Crisis Communication
Autorzy:
Bielenia-Grajewska, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/468728.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Instytut Filozofii i Socjologii PAN
Tematy:
crisis communication
corporate communication
culture
gossip
Źródło:
Prakseologia; 2011, 151; 209-222
0079-4872
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to show the role of gossip in corporate crisis communication. The author wants to present how gossiping can be understood and to highlight its ethical dimensions related to profession and culture. The aim of this section is not only to show its unethical aspects but also some potential advantages in organizational settings. In the last part of this work the author discusses the role of gossip in corporate crisis communication.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies