Critical notes on: (1) Alain Badiou, Rhapsody for the Theatre, edited and introduced by Bruno Bosteels, translated by Bruno Bosteels with the assistance of Martin Puchner (London, New York: Verso, 2013), pp. 174; (2) Griselda Pollock, After-affects / After-images: Trauma and aesthetic transformation in the virtual feminist museum (Manchester: Manchester University Press, 2013), pp. 384.
Noty krytyczne poświęcone następującym książkom: (1) Alain Badiou, Rhapsody for the Theatre, edited and introduced by Bruno Bosteels, translated by Bruno Bosteels with the assistance of Martin Puchner (London, New York: Verso, 2013), ss. 174; (2) Griselda Pollock, After-affects / After-images: Trauma and aesthetic transformation in the virtual feminist museum (Manchester: Manchester University Press, 2013), ss. 384.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00