Kształcenie nauczycieli przedszkoli zajmuje w polskim
systemie edukacyjnym ważne miejsce. Zmiany w obrębie instytucjonalnych
form kształcenia nauczycieli dokonywały się przez wiele lat
w sposób złożony i często zależny od polityki oświatowej państwa.
Wszystkim modyfikacjom przyświecała myśl stworzenia modelu
nauczyciela małych dzieci, który kształciłby w oparciu o samodzielność,
refleksyjność i kreatywność.
Education of kindergarten teachers takes an important part of
Polish educational system. Changes in the institutional forms of teachers’
education have been introduced for many years in a complex way and
were often dependent on the education policy of the country. Each
modification served the purpose of creating a model of a teacher working
with small children who would educate them on the basis of
independence, reflectiveness and creativity.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00