Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kryzys uczenia się - czy problem współczesnej edukacji? Głos w dyskusji

Tytuł:
Kryzys uczenia się - czy problem współczesnej edukacji? Głos w dyskusji
The Crisis of Learning – or Education Against Contemporary World?
Autorzy:
Kwiatkowska, Henryka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/465311.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Komitet Prognoz Polska 2000 Plus PAN
Tematy:
uczenie się
zmieniony przekaz kulturowy
learning
Źródło:
Przyszłość. Świat-Europa-Polska; 2013, 1; 107-111
1895-0949
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wypowiedź ta zwraca uwagę, że samo pojęcie uczenia się zmienia swe znaczenie wraz z rewolucją informacyjną.

This statement stresses that the very concept of learning changes its character due to informational revolution.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies