Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego)

Tytuł:
Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego)
Local government unit promotion policy in creating the image of the regional tourism product (on the example of the West Pomeranian province)
Autorzy:
Orfin, Katarzyna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/465082.pdf
Data publikacji:
2015-09-30
Wydawca:
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Tematy:
polityka promocji
obszarowy produkt turystyczny
wizerunek
gmina
promotion policy
regional tourism product
image
municipality
Źródło:
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu; 2015, 50; 129-135
0239-4375
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the contemporary market conditions, creating the tourism product image requires conducting proper promotion policy, including the selection of appropriate instruments. This process is noticeable in the context of the strategic activities of major cities, provinces, or countries. Promotion policy in creating the image of the tourism product should also be applied at the local level: not only in relation to large cities (municipalities) or counties but also with rural and urban-rural entities. The specificity, complexity, and often ambiguous identity of the entities have made creating the image of the tourism product in municipalities less popular. The purpose of the article is to present the essence, as well as the benefits of the promotion policy in creating the image of the regional tourism product on the basis of a research performed in the West Pomeranian province municipalities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies