The article refers to theoretical considerations on innovation in tourism. Innovations are illustrated with examples of specific solutions applied. The aim is to review the contemporary
approaches to innovation in tourism, and to indicate diverse areas of innovative solutions. The article results from the author’s scientific reflection based on literature studies, discussions and participant observation. The author presents different approaches to innovation in tourism, as well as points at tourist areas with various capacities to implement innovations. The article contains a thesis about the priority role of consumers’ tourist needs in the search for innovation. The author acknowledges the key role of technology in creating innovation in tourism, and also shows the characteristics of e-tourism, especially in the context of the new generation marketing, based on the Internet, new applications and mobile devices.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00