There are large possibilities for developing innovation in the tourist industry. The authors show several examples of original Polish solutions in the field. If innovation is implemented on
a wider scale, it will be possible to apply it in promotion. The paper presents a new way of promoting tourist products and regions: innovation is emphasized instead of the traditional
point of view where promotion is based on tourist attractions. The subject of the paper includes the characteristic definition and types of innovation, a study of five cases of innovative
solutions in the Polish tourism. Connections between innovation and promotion are presented, as well as possible examples of promotion depending on innovation, and subjects and tools for promotional actions in Poland with reference to tourist regions and products.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00