Atrakcyjność turystyczna i komercjalizacja wybranych obiektów turystycznych w opinii specjalistycznej grupy konsumentów Tourist attractiveness and commercialization of selected tourist facilities in the opinion of a specialist consumer group
The paper presents the results of a qualitative and quantitative research concerning selected aspects of tourist attractiveness of five various tourist attractions, as well as the scale of their
commercialization and adaptation to modern tourist service. The research was carried out as a questionnaire for tourism professionals. The results prove vast disproportions among
the selected attractions with reference to the adaptation level for realizing the tourist functions. The disproportions involved the tourist attractiveness, tourist management, scale of commercialization, and the techniques and tools applied in advertising aimed at selected tourist market segments.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00