Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE PROJECT TAK REVISITED – AN ESSAY ON REASONS BEHIND THE COMPETENCE HYPE

Tytuł:
THE PROJECT TAK REVISITED – AN ESSAY ON REASONS BEHIND THE COMPETENCE HYPE
Rewizja projektu TAK – esej o przyczynach przereklamowania kompetencji
Wiedersehen mit dem Projekt TAK – Ein Essay zu den Ursachen der Kompetenzeuphorie
Autorzy:
Bernd, Käpplinger
Gerhard, Reutter
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/464168.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Tematy:
competence
assessment
labour
vocation
continuing education
kompetencje
praca
zawód
edukacja zawodowa dorosłych
Kompetenz
Erfassung
Arbeit
Beruf
Weiterbildung
Źródło:
Edukacja Dorosłych; 2014, 1(70)
1230-929X
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper revisits in the form of an essay the results of the development and research project TAK (Transparency and Acceptance of Vocationally Relevant Competences), which terminated 10 years ago. The central reference point is a published paper written by both authors in 2005. The at this point of time identified reasons for assessing competence will be presented again and critically discussed in relation to their present relevance.

Artykuł jest rekapitulacją wniosków z projektu „TAK – Transpa-rentność i akceptacja kompetencji zawodowych” zrealizowanego przed 10 laty. Autorzy wrócili do raportu z badań opublikowanego w 2005 r., by poddać go krytycznej analizie w kontekście współczesnych oczekiwań wobec kompetencji zawodowych.

Der Beitrag rekapituliert in Form eines Essays die Ergebnisse des vor zehn Jahren abgeschlossenen Entwicklungs- und Forschungsprojekts TAK Transparenz und Akzeptanz berufsrelevanter Kompetenzen). Zentraler Bezugspunkt ist dabei ein publizierter Artikel der beiden Autoren von 2005. Es werden damals identifizierte Gründe für die Erfassung von Kompetenzen erneut vorgestellt und in ihrer aktuellen Relevanz kritisch diskutiert.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies