Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Całościowa Ocena Geriatryczna a kierunki edukacji seniorów

Tytuł:
Całościowa Ocena Geriatryczna a kierunki edukacji seniorów
Comprehensive Geriatric Assessment and Directions of Senior’s Education
Autorzy:
Karolina, Piotrowicz
Jerzy, Gąsowski
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/461648.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Instytut Spraw Społecznych
Tematy:
comprehensive geriatric assessment
MMSE
CDT
education
Źródło:
Labor et Educatio; 2014, 2; 145-151
2353-4745
2544-0179
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article concisely outlines the issues of the relationship between the aging of the organism and educational activities. Populations in the world are aging. Elderly people generally preserve the ability to learn, although learning takes more time. It is believed that educating the elderly reduces their risk of dementia development. Due to the changes in the aging process, the elderly require comprehensive geriatric assessment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies