Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

FUNKCJONOWANIE SZEŚCIOLATKA W KLASIE PIERWSZEJ W OCENIE NAUCZYCIELI Z WYBRANYCH SZKÓŁ LUBELSKICH

Tytuł:
FUNKCJONOWANIE SZEŚCIOLATKA W KLASIE PIERWSZEJ W OCENIE NAUCZYCIELI Z WYBRANYCH SZKÓŁ LUBELSKICH
Autorzy:
EWELINA, ZAKRZEWSKA
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/460757.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Tematy:
six-year-old child
school
first form
beginnings of school education
preschool education
early school education
Źródło:
Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy; 2016, 1; 99-111
2084-6770
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is a partof the dialogue of the pundit sand practitioners concerning reducing the age of compulsory education to the age of six and the search for effective impacts teaching and educational toop timize the crossing of the thre shold of the school children. In the article the results of empirical research carrie doutamong primary teachers working with six-year old child in first class were presented. The purpose of the study was toget the respondents aquainted with functioning of the six-years choolin different area so factivity and activities for teaching,and educational activities of teachers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies