Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

SLOW W EDUKACJI CZYLI POWRÓT DO PODMIOTOWOŚCI

Tytuł:
SLOW W EDUKACJI CZYLI POWRÓT DO PODMIOTOWOŚCI
SLOW IN EDUCATION A RETURN TO SUBJECTIVITY
Autorzy:
ISKRA, JUSTYNA
KLINKOSZ, WALDEMAR
ARTYMIAK, MAŁGORZATA
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/460750.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Tematy:
slow, subjectivity, person, education
Źródło:
Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy; 2017, 1; 11-21
2084-6770
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article aims to present the importance of education focused on the human subjectivity. The idea of subjectivity is inextricably connected to the concept of human seen as a person, as found in the field of humanist psychology. Human as a subject is an active and decision-making initiator of actions, someone who occupies the surrounding reality, someone who takes on social roles, and someone who undertakes tasks. Slow in education focuses not on the pace of learning, but on the enjoyment of learning and the spontaneity found at the root of the participation in the learning process. Slow helps to practice contemplation, internal balance, dialogue, empathy, and intellectual openness.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies