Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF EARLY CHILDREN LITERACY AND THE NATIONAL CURRICULUM OF PRE-PRIMARY EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS

Tytuł:
PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF EARLY CHILDREN LITERACY AND THE NATIONAL CURRICULUM OF PRE-PRIMARY EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF TEACHERS
Autorzy:
JANA, VENZELOVÁ
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/460584.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Tematy:
teachers diagnostic competence
literary and linguistic literacy
views or pre-primary teachers
preschool age
Źródło:
Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy; 2017, 2; 107-118
2084-6770
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper describes the current national curriculum of pre-primary education in Slovakia. An area of education focused on the development of literary and linguistic literacy in pre-school children is defined here. Diagnostic competence allows teachers to evaluate children’s level, even regarding initial signs of reading and writing skills, as well as early signs of literacy that manifest themselves before the child starts attending elementary school. The contribution presents the views of teachers pre-primary education on linguistic and literary literacy of children.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies