Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

INNOVATIVE POSSIBILITIES OF ACTIVITIES WITH VISUAL ART IN PRE-PRIMARY EDUCATION

Tytuł:
INNOVATIVE POSSIBILITIES OF ACTIVITIES WITH VISUAL ART IN PRE-PRIMARY EDUCATION
Autorzy:
IVANA, ROCHOVSKÁ
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/460510.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Tematy:
visual art
fine art
art education
nursery school
pre-primary education
Źródło:
Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy; 2019, 1; 19-38
2084-6770
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper deals with the interpretation of visual art and the presentation of the project entitled “Visual artists in nursery school” that was suggested and verified in practice of pre-primary education. The author pointed out the theoretical background of using of visual art in pre-primary education that is illustrated by practical examples – interpretation of artwork by Pablo Picasso Three Musicians. In conclusions of the paper, the author listed the reflection of the project and the recommendation for the practice of pre-primary education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies