W artykule zaprezentowano główne założenia idei całożyciowego uczenia się oraz ich związek
z edukacją dorosłych. Ukazano również miejsce edukacji akademickiej w kontekście koncepcji
uczenia się przez całe życie. Wskazano także na pozaformalne i nieformalne aspekty edukacji
akademickiej oraz na rolę uczelni wyższych w urzeczywistnianiu tejże idei.
This article presents the main assumptions of the idea of lifelong learning and their relation
to adult education. It shows also the place of academic education and the concept of learning
throughout life. It also discusses the formal and informal aspects of academic education and the
role of universities in the realization of that idea.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00