Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Turkish Primary School Teachers’ Perceptions of Organizational Trust

Tytuł:
Turkish Primary School Teachers’ Perceptions of Organizational Trust
Autorzy:
Taşdan, Murat
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/45873648.pdf
Data publikacji:
2012-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
organizational trust
Turkish
primary schools
Źródło:
The New Educational Review; 2012, 30; 176-190
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the presented study is to determine Turkish primary school teachers’ perceptions of organizational trust. The participants in the study were 469 primary school teachers from seven regions of Turkey. The data were collected via an Organizational Trust Scale. Data analysis was performed with the use of descriptive statistics, t test, one way-ANOVA, Kruskal Wallis H Test and Pearson Products-Momentus Correlation. The results of the study revealed that Turkish primary school teachers’ overall trust perceptions about their schools are high, but that they have a “moderate” level of trust perceptions about their shareholders—students and parents.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies