Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Difficult Learning Tasks in Biology Curriculum

Tytuł:
Difficult Learning Tasks in Biology Curriculum
Autorzy:
Vránová, Olga
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/45873417.pdf
Data publikacji:
2012-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
learning task
types of tasks
task diversity
difficult tasks
Źródło:
The New Educational Review; 2012, 30; 30-44
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article contains knowledge obtained on the basis of task evaluation in current biology textbooks. Twenty seven textbooks were analysed of the Fortuna, Fraus, Jinan, Nová škola, Prodos, Scientia and SPN publishing companies. Analysis was concentrated on the diversity of difficult tasks. Attention was paid also to the number and position of tasks in texts. The difficulty of tasks was classificated according to Tollingerová. The highest diversity of difficult tasks was found in the textbooks of the Fraus and SPN publishing companies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies